środki finansowe z Zarządu Głównego PZŁ w Warszawie (w dyspozycji Klubu Sygnalistów Myśliwskich PZŁ)
1. |
Materiały biurowe |
500,00 zł. |
2. |
Opłaty pocztowe i telekomunikacyjne |
500,00 zł. |
3. |
Odznaki konkursowe dla sygnalistów (korekta matrycy, wykonanie 400 szt.) |
|
4. |
Puchary (Przewodniczącego ZG PZŁ i Prezesa KSM PZŁ) |
500,00 zł. |
5. |
Dyplomy (400 szt.) |
600,00 zł. |
6. |
Plakaty i afisze (projekt i druk 500 szt.) |
1 000,00 zł. |
7. |
Zaproszenia (projekt i druk 1000 szt.) |
1 000,00 zł. |
8. |
Honoraria jurorów (10 osób x 2 dni) |
3 000,00 zł. |
9. |
Obsługa komputerowa (4 osoby x 3 dni i przygotowanie) |
2 000,00 zł. |
10. |
Zakwaterowanie i wyżywienie jurorów i obsługi komputerowej i organizatorów z ramienia zarządu KSM PZŁ (16 osób x 180 zł) |
|
11. |
Delegacje – zwrot kosztów dojazdu jurorów i obsługi komputerowej (12 osób) |
2 000,00 zł. |
12. |
Projekt, budowa, aktualizacja strony internetowej konkursu. Obsługa i zamieszczanie wyników oraz relacji i zdjęć |
500,00 zł. |
13. |
Organizacja Mszy św. Hubertowskiej (dary sygnalistów myśliwskich) |
500,00 zł. |
14. |
Honoraria dla gwiazdy koncertu galowego |
3 000,00 zł. |
15. |
Koszty wynajęcia sal na przesłuchania konkursowe i koncert galowy |
1 000,00 zł. |
16. |
Koszty nagłośnienia dźwięku i oświetlenia |
1 000,00 zł. |
17. |
Dekoracje, transparenty, banery |
1 000,00 zł. |
|
Razem: |
25 000,00 zł. |